Reklamacje
Mamy obowiązek do dostarczenia Ci produktów bez wad, jeżeli jednak zakupiony towar ma wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas kompletny i czysty towar, który reklamujesz wraz z wypełnionym czytelnie formularzem reklamacyjnym (pobierz formularz) na adres: HYPER (reklamacje), ul. Gajowa 1, 43-100 Tychy (tel. dla kuriera: +48 518-240-104).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@tickless.pl lub telefonicznie: 32 307 48 83. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.