TICKLESS - przeciw kleszczom, bez chemii

24HWYSYŁKA W 24HDOSTAWA W WEEKENDDarmowa wysyłka od 299 zł

Program lojalnościowy

TICKLESS® FRIEND

logo tickles miteless friend
Ogólny opis programu
  1. Program lojalnościowy TICKLESS Friend prowadzony jest przez HYPER sp. z o.o. ul. Gajowa 1, 43-100 Tychy (KRS: 0000944268, REGON: 520875003, NIP: 6462993375), zwany w dalszej części Prowadzącym.
  2. Korzystając z programu, zgadzasz się przestrzegać niniejszy Regulamin.
  3. Program skierowany jest do klientów sklepu tickless.pl (dalej Sklep), którzy poprzez m.in. dokonywanie zakupów, rekomendacje i opinie n/t produktów otrzymują i zbierają punkty, które następnie zamieniane są w kupony rabatowe.
  4. Informacje n/t zebranych punktów, kuponów rabatowych widoczne są po zalogowaniu na swoje konto, na karcie klienta, w zakładce TICKLESS FRIEND.

 

Udział w programie
  1. Zebrane przez Ciebie w ramach programu punkty i kupony rabatowe, przypisane są do Twojego konta i są nieprzenoszalne.
  2. W programie nie mogą uczestniczyć firmy, grupy, stowarzyszenia ani inne podmioty dokonujące zakupów komercyjnych lub hurtowych. Udziału w programie nie należy wykorzystywać do odsprzedaży produktów lub w celach osiągnięcia zysku.
  3. Z programu korzystać mogą wszystkie zarejestrowane na Sklepie osoby, spełniające powyższe warunki.
  4. Korzystanie z programu jest dobrowolne.

 

Punkty, kupony rabatowe:

Za zakupy:

  1. Za każde wydane 1 zł na urządzenie w Sklepie, otrzymujesz 1 pkt.
  2. Punkty przyznawane są po miesiącu od daty zakupu, za urządzenia, które nie zostały zwrócone w ramach odstąpienia od umowy.

 

Za newsletter:

  1. Za zapisanie się do newslettera (gdy jeszcze nie jesteś zapisany), otrzymasz 100 pkt.
  2. Punkty za zapisanie się do newslettera przyznawane są 1 raz.
  3. Opcja zapisania się do newslettera jest dostępna po zalogowaniu się na swoje konto, na karcie klienta, w zakładce TICKLESS FRIEND.


Za dodanie opinii:

  1. Za dodanie opinii n/t zakupionych przez siebie urządzeń otrzymasz 30 pkt.
  2. Możesz dodawać opinie dla każdego zakupionego przez siebie modelu urządzenia z osobna.
  3. Opinię na temat danego modelu możesz dodać 1 raz.
  4. Aby dodać opinię zaloguj się na swoje konto, a następnie przejdź do karty klienta do zakładki ‘zamówienia’.
    Po kliknięciu w przycisk "OCEŃ" wyświetli się okno, umożliwiające przesłanie opinii do zakupionego przez Ciebie modelu urządzenia.
  5. Dodając opinię udzielasz nam, niewyłącznej, nieodpłatnej licencji, na mocy której możemy wykorzystać opinie w celach marketingowych i/lub reklamowych, w tym, bez ograniczeń, w sklepie internetowym, newsletterach, katalogach, e-mailach oraz innych wiadomościach do klientów, w materiałach udostępnianych w sklepach i w innych celach marketingowych.
  6. Nie będziemy publikować między innymi niestosownych i nieprzyzwoitych opinii ani opinii zawierających obraźliwe sformułowania bądź identyfikowalne dane osobowe.
  7. Niniejszym zwalniasz nas z obowiązku zapłaty za wykorzystanie swoich tekstów w jakikolwiek sposób i za prawa autorskie do tych tekstów w związku z wykorzystaniem ich w sposób opisany powyżej. Ponadto zwalniasz nas i wszystkie osoby działające w naszym imieniu od jakichkolwiek roszczeń, żądań i zobowiązań wynikających z wykorzystania recenzji klientów w sposób opisany powyżej.

 

Kupony rabatowe:

  1. Za każde uzbierane 300 pkt zostanie wygenerowany dla Ciebie kupon rabatowy w wysokości 15 złotych.
  2. Punkty starsze niż rok, które nie zostały przekształcone w kupon rabatowy, przepadają.
  3. Z kuponu możesz skorzystać przez 12 miesięcy od momentu wygenerowania, po tym okresie niewykorzystane kupony są usuwane.
  4. Aby skorzystać ze swoich kuponów, zaznacz je w koszyku, odpowiedni rabat zostanie uwzględniony w zamówieniu.
  5. Kupony rabatowe działają wyłącznie w sklepie tickless.pl.
  6. Po złożeniu zamówienia, dla którego wybrano kupon rabatowy, kupon zostaje wykorzystany, wykorzystany kupon nie może zostać użyty ponownie (dotyczy to również sytuacji, gdy zwracasz zamówienie, w którym wykorzystano kupon).

 

Zapisy końcowe

Prowadzący nie ponosi odpowiedzialności za awarie systemu, niepoprawne działanie Programu lojalnościowego ani żadne ich konsekwencje. Prowadzący nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty ani szkody wynikające z zawieszenia, zmian lub zakończenia Programu lojalnościowego bądź w jakikolwiek inny sposób z nim powiązane – z wyjątkiem odpowiedzialności, której nie da się wykluczyć prawnie.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących programu TickLess Friend możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer 32 307 48 83 lub pisząc na adres: sklep@tickless.pl.

 

Dla ludzi

Dla zwierząt

Do domu

TICKLESS® nagradzany i wyróżniany
... ... ... ... ... ... ...
Porównanie produktów TICKLESS®
Tickless Baby
vs.
Tickless Run / Active
vs.
Tickless Human
vs.
Tickless Home